lauantai 11. huhtikuuta 2015

Sneak peak




Valmistujaisjuhlat.. mikä ihana ilon (lue: stressin) aiheuttaja! 
Koska mitään asiaa ei voi ikinä tehdä helpolla ja kaikkea pitää aina muokata niin tässä mä nyt sitten istun KAHDEKSANSADAN(kyllä luit aivan oikein....)  ommeltavan strassin kanssa ja mietin että mihin mä oon oikeen ryhtynyt. Mekko on jo valmiina mutta siitä puuttu ihan selkeesti kimallusta. Ja sitähän on saatava. En tiedä mitä tästä nyt sitten tulee mutta yritetään!

Kiinanihme kukkapantakin saapui vihdoin postilaatikkoon ja se ei nyt ihan täysin ollut rupsahtaneiden paperikukkiensa kanssa sitä mitä mä ajattelin, mutta eiköhän sekin sinne kampauksen ja kukkapinnien sekaan jotenkin piiloudu.. 

 Myös mittatilauksena teetetty valmistujaislakki tuli postista tänään ja oon kyllä ihan haltioissani!
Tuntuu vihdoin todelliselta että tosta koulusta oikeesti pääsee joskus pois ja se kolmevuotta on oikeesti kohta ohi.


Tässä vielä muutamia kuvia Aadan 6v frozen synttäreistä!








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti