keskiviikko 18. maaliskuuta 2015

The journey of a thousand miles begins with a single step













Sunnuntaina lähdettiin äidin ja iskän kanssa käymään risteilyllä Tallinnassa ja täytyy kyllä sanoa että vaikka tuolla kuinka usein käy, mä en kyllä ikinä kyllästy! Syy tähän epäkyllästymiseen on se, että mulla on aina ollut tosi hyvä tuuri ja vain kerran siellä ollessa on satanut vettä! Kuka muka voi kyllästyä aurinkoiseen ilmaan, halpoihin hintoihin(köhköh vai halpaan viinaan....?) ja matkustamiseen! Maissaoloaikaa oli neljä tuntia, ja vaikka kuinka kiertelin kaikki vakiokaupat läpi, ei mukaan tarttunut kuin yksi paita! Oon varmaan tulossa kipeäksi...hyvin hyvin kipeäksi...

12,95€ New Yorker

Koska tämä kamala tilanne piti korjata ja multa puuttui kevättakki, valmistujaismekko ja lenkkarit, lähdettiin kaverin kanssa eilen käymään Helsingissä. Takin etsinnän kanssa meinasi tulla maailmanluokan kriisi, koska mulla oli tarkka mielikuva siitä millainen takin pitäisi olla. Ohut, mutta ei liian ohut kolmen asteen lämpötiloihin kouluaamuina,
 ja sitten vielä tämä kaikista eniten päänvaivaa aiheuttanut kriteeri....,
takin tulisi ehdottomasti olla VAALEANPUNAINEN.

Siinä vaiheessa kun sanoin ton taikasanan, oli Maijan ilmeessä näkemistä!
Kuitenkin kahden tunnin epätoivoisten shoppailuyritysten jälkeen löytyi täydellinen takki foorumin Gina Tricotista. Vaaleanpunainen pilottitakki. Ja voitte vaan kuvitella mun hymyn määrää! Jos totta puhutaan niin en itekkään uskonut löytäväni vaaleanpunaista takkia, vaan olin jo melkeen ajatuksissani tyytymässä normaaliin mustaan parkatakkiin.

pahoittelen huonolaatuista kuvaa...
Viimeisen tunnin aikana ennen junalle lähtöä juostiin kaupasta ja kauppakeskuksesta toiseen . Mulla ei takin lisäksi ollut vieläkään niitä kenkiä, eikä sen puoleen yhtään mekkoakaan. Näyteikkunoita nopeasti kyyläillessä molemmat meistä huomasi Mannerheimintien dinskon ikkunassa kukalliset maiharit, ja päätimme jostain syystä mennä katsomaan muitakin kenkiä sisälle. Siellä ale osastolla kökötti kahdet neonväriset lenkkarit ja sattumalta vielä mun kokoa molemmat.
Ja ettei enään yhtään voisi paremmin mennä, hintaa kengillä oli 4,95€/pari!(Välillä 40/41 kokoisesta jalasta on hyötyä ;))




Sonjan päällä vielä ostamani aurinkolasit 7,95e Gina Tricot.
Mekkoa en vielä löytynyt koska kauppoihin ei ole ilmeisesti vielä kesämekot tulleet, mutta kyllä tässä on vielä aikaa etsiskellä! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti