lauantai 3. tammikuuta 2015

Birthday party







19vuotta.... Vielä pieni numero 0 laskettuna, mutta tuntuu jo aika suurelta kun omana ikänä sitä ajattelee. Sanotaan että on vielä koko elämä edessä ja parhaat vuodet vielä tulossa, ja varmasti onkin!
Mutta en voi kieltää ettei tähänmennessä jo oisi suoraansanottuna hirvittänyt että mihin nämäkin kaikki _19vuotta_  on mennyt? Saati sitten miettiä sitä miltä vanhemmista ja muista aikuisista tuntuu jotka on ollut mun elämässä syntymästä lähtien.


''Juurihan me vasta juhlittiin mun 10-vuotis syntymäpäiviä?''



“I want to grow old without facelifts... I want to have the courage to be loyal to the face I've made. Sometimes I think it would be easier to avoid old age, to die young, but then you'd never complete your life, would you? You'd never wholly know you.” 

Mutta ei, en mä ole surullinen siitä että olen jo näinkin ''vanha''. Oon saanut viettää niin monta hyvää vuotta perheen ja ystävien kanssa, ja niin monta vielä edessä. Kiitos niistä!

Jokainen eletty vuosi on täynnä ylä- ja alamäkiä,mutta kaikki ne on tehnyt musta juuri sen,
kuka mä olen.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti