keskiviikko 27. elokuuta 2014

New bed and other things




Eyeliner h&m 3,95                  Hight Lighter h&m 4,95
Lamppu 2,95 IKEA, röyhelötyynynpääliset 2€/2kpl  (IKEA) nettikirppis, huopa 17.50 JYSK

paperilamppu 9,95 IKEA, matto 9,95 IKEA

taulu 70€/IKEA

TIDIG valaisin 39,95€ IKEA


jakkara 14,95€/IKEA, tekokukka 2,95€ IKEA


Lasikuutio HOUSEDOCTOR 29,95€


Pisara tuikkukipot IITTALA, mandariinintuoksuiset kynttilät 3,95/6kpl IKEA

Koristekukka 2,96 IKEA, tuikkukipot 1,50/kpl IKEA, Lasimaljakot 1€/2kpl


 UUSI SÄNKY!! Vihdoin! Oon jo pitkään katellu ikeassa ja nettikirppiksillä ikean matalaa MALM sängyn runkoa ja vihdoin kävi hyvä tuuri ja löysin semmosen nettikirppikseltä 40eurolla! (ovh 259€ sälepohjalla)
Myin vanhan sängyn pois samanapäivänä kun sitten hain uuden, ja lähdettiin vielä saman illan aikana Jessen kanssa hakemaan ikeasta siihen patjaa. 140cm leveä joustinpatja maksoi 119€ ja siinä on 25 vuoden takuu!
Ostettiin myös mulle uus lamppu koska mun edellinen ei ollu tarpeeks valaiseva noin pieneen huoneeseen jossa on 1 ikkuna. Varsinkaan näin syksyllä. Uusi lamppu maksoi ton hieman alle 40€. 
Mukaan tarttui myös uusia tuoksukynttilöitä. 

Oon sellanen ihminen että kyllästyn sisustukseen tosi nopeesti joten mun huoneessa jos missä vaihtuu vähän väliä joko pöytä, sänky tai seinämaalit tms, niin on pakko pitää tosi hillityt värit jotka on helppo sitte myydä pois tai laittaa kaappiin ku siltä tuntuu ja vaihtaa uusiin. Kyllä mulle siitä kuittaillaan siitä vähän (PALJON) kun kaverit huomaa että taas mulla on netissä myynnissä se viimeviikolla ostettu kaappi :D Mutta ehkä mä joskus asetun (huom.. ehkä ;) )




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti