keskiviikko 11. kesäkuuta 2014

summernights































Mä en tiedä mikä siinä on että illalla/yöllä saa aina jonku ihan ihme inspiraation alkaa kokeilemaan jotain uutta. Mulla se on lähinnä sitä että mä meikkaan kello 12 yöllä vaan koska mulle tulee kauhee himo päästä tekemään jotain. Tyhmintä tossa innostumisessa on on se, että ku oon valmis, voin mennä suoraan pesemään naaman ja käydä nukkumaan. Logiikka huipussaan. 

Loma on lähtenyt mahtavasti käyntiin. Maanantaina ja tiistaina oli lastenhoitoa, keskiviikkona oltiin jessen kanssa (vaihteeks) ostoksilla. Tällä kertaa willassa hyvinkäällä ja sen jälkeen käytiin syömässä cafe picnicissä. Ja voi apua noita kaikkia kesävaatteita mitä siellä oli! Mun ostosmäärällä mun pitäis olla monimiljonääri. Jos ostaisin ees yhen sadasosan kaikesta mitä haluisin ni oisin jo kuluttanu 5vuoden tulevat palkat... 
(niin siis jos niitä vakituisia töitä vaan ensin sais) 
Mutta anyway oli kyllä kaikinpuolin kiva päivä. Torstaina käytiin häklinmontulla tuusulassa uimassa ja perjantaina taas sääksjärvellä uimassa. Lauantai meniki kymmenen tunnin kalareissulla Porvoossa, tuloksena jopa 1 kuha... 
(joka seki tuli oikeesti illalla vasta tuusulanjärvestä)
Sunnuntaina käytiin illalla vielä lasten kanssa kalassa, ja se saalis koostu pelkästään näistä kavereista..

JOKATAPAUKSESSA toivon/tiedän että tästä kesästä tulee tapahtumarikas ja ikimuistoinen! 



: Joanna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti