tiistai 8. lokakuuta 2013

Autumn is a second spring when every leaf is a flower.































Mä oon välillä ehkä maailman huonoin kirjottaja ku jotain pitäis oikeesti kirjottaa, joten siks nää teksit jää täällä tosi vähäseks. Mutta jokatapauksessa tadaa syksy on tullu, (kukaan ei varmaan oo huomannu sitä lähtiessään ulos, mikäli jos käy ulkona??) ja mä oon jo muumioitunu talvitakkiin jonka pitäis kestää 60 asteen pakkasia. Tavallaan ootan talvee tosi paljon, koska sillon kaikki on tosi kaunista ja tykkään pakkasista, mutta sitte ku joudun kävelee 3kilsaa kouluu kaheksalta aamulla ja on -20 ni varmasti kiroon että oon ikinä ees sanonu mitään tällästä. Koulussa kaikki menee päin helvettiä koska työssäoppiminen alko keskiviikkona ja mulla ei oo työpaikasta tietookaan. No jos nyt sit syysloman jälkee pääsis töihin... jokatapuksessa asioden on tapana järjestyä. ainaki yleensä. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti